Alla inlägg den 19 september 2008

Av agneta - 19 september 2008 08:56

Idag verkar Zingo bättre han har inte haft någon avföring och inte spytt. Nu kokar jag fisk och kokár ris. har gjort lite maezienavälling men det var ingen hit....tror jag ska blanda ut lite med maten..vi får se. Vällingen är extra berikad också och det kan ju vara bra. Zingo lät alldeles nyss då det gick i  trappen, friskhetstecken...Gud vad skönt om det är bättre...Det är så jobbigt när djuren blir sjuka...Vilken tur att jag har en så snäll granne som tittar till honom när jag är på jobbet.man blir ju så orolig när man inte är hemma. Idag börjar jag jobba 13,00 igen och imorgon jobbar jag 7,00 - 13,00. Sedan fick jag semester på söndag.........Yes..

Nu ska jag kamma Zingo.

Av agneta - 19 september 2008 08:53

En koalas blindtarm är 7 m (i jämförelse med människans 7 cm)

Av agneta - 19 september 2008 08:50

Jaaaaa....När jag öppnade min mailbox i morse så låg det här fina priset och väntade på mig. Äntligen har jag vunnit ett pris...jag brukar aldrig vinna....

Tack snälla söta Ruth för detta fina pris.


kram

Ovido - Quiz & Flashcards