Alla inlägg den 14 september 2008

Av agneta - 14 september 2008 19:15

Jaa, ni mina goa bloggvänner. Nu har jag  nästan ordnat inför nästa helg. Jag Skulle ha jobbat denna helgen och nästa (inte min helg igentligen) för att jag ska vara ledig lörd och sönd 27 och 28.e istället. Ska till Göteborg då. Så då snål som jag är på mina semesterdagar tänkte jag att jag jobbar två helger irad och så är jag ledig två.  Sagt och gjort så lade jag in två kvällar nästa helg, lördag och söndag.


När schemat är färdigt och vi har det i handen .......kommer jag på att jag har lagt in fel extrahelg....Jag ska ju på 50-årsfest på lördag. Grrr....

Jaha, så nu är det bara att försöka ordna inför helgen så att jag kan få vara ledig. En arbetskamrat är snäll och byter tur med mig på lördagen, Tack snälla Du......Så istället för att jobba 15,00 - 21,00 så jobbar jag 7,00 - 13,00.

Perfekt...Sedan är det ju söndagen kvar då....Jaa....nu får jag lov att försöka få en semesterdag. För vem vet hur jag mår då.....

Snacka om vimsig i pannkakan......


  











Av agneta - 14 september 2008 15:17

neej...nu har jag så där fruktansvärt ont i kroppen  igen...tror jag blir galen. Jag har även en dov huvudvärk....Jag måste nog lägga mig och vila en stund nu.Har precis varit ute med Zingo i det vackra höstvädret, har svårt att njuta fullt ut då jag inte mår så bra.....Men det går väl över...Gnäll, gnäll, gnäll....Jaa, det är ingen som det är så synd om som om mig när jag är sjuk...Det kan mina vänner intyga. De får stå ut med en hel del...Är hypokondriker också....Vi hörs.

  










Av agneta - 14 september 2008 10:32

Ställer man en pepperonipizza på Venus så är den klar efter runt 9 sekunder

  







Av agneta - 14 september 2008 09:44

Godmorgon på er!


Nu har jag ätit frukost och varit ute med hunden. Underbart väder här i Västerås idag. Solen skiner och det är sååå vackert. Men som vanligt så glömmer jag kameran ...Nu ska jag lägga fram den på min byrå i hallen så att den kommer med mig på mina promenader.


Det är ju så här att rätt som det är så kommer ett ögonblick som man bara vill föreviga med ett klick. Igår kväll tex då var himlen otroligt vackert rosa. Hade jag kameran med då? Neejdå...inte alls. Men å andra sidan när jag haft den med så har det väl inte funnits något att ta kort på heller, typiskt.....


Ha det.....  







Ovido - Quiz & Flashcards