Alla inlägg den 17 september 2008

Av agneta - 17 september 2008 15:55

Titta så fin jag blev.......

Kram Zingo


Av agneta - 17 september 2008 11:13

vad skönt.....idag har jag äntligen badat Zingo.Han har även fått klorna klippta....tänk att det ska vara så svårt att få ändan ur vagnen ibland. ...Nu börjar han bli långhårig igen och han har ju så himla jobbig päls och så har min trimmer gått sönder.....Nu måste jag ringa till någon som klipper hundar...ska kolla upp vilka som finns i närheten av där jag bor. .........

 Ilove my dog 







Av agneta - 17 september 2008 11:07

Tog lite foton på morgonpromenaden med Zingo. Här börjar träden så sakteliga ändra färg.....Visst är det vackert med dessa skiftningar...


Av agneta - 17 september 2008 08:33

 På reklam för klockor är den ställd på tio över tio, för då ser klockan glad ut och då vill folk köpa klockan.   







Ovido - Quiz & Flashcards