Alla inlägg den 26 september 2008

Av agneta - 26 september 2008 19:07

I kväll är det en bra film på kanal 5. Monster till svärmor. Den kan jag rekommendera. Såg den på bio för något år sedan. I rollerna ser ni Jennifer Lopez och Jane Fonda.Det är en romantisk komedi. Kanske ser jag den igen, om det inte är något annat att se....Den svärmodern ni...ojojoj......  

Ha en bra fredagkväll....











Av agneta - 26 september 2008 15:36

Idag skulle jag ha städat på förmiddagen men blev det av då??? Neeejdå. Jag och en vännina har varit både till IKEA och Ica maxi . Jag storhandlade  mat på ICA Maxi och jag köpte även en ny mascara och en ögonbrynspenna. Min kompis köpte flyttkartoger på IKEA och sedan åt vi   lunch där. Skönt att slippa göra mat idag. Vi var även en vända ner på stan och tittade runt lite. handlade Satsumas ( Som nu har kommit ) älskar dem, och färska schampinjoner på en utländsk affär. De har så fina grönsaker och frukter och de är väldigt billiga också.

Nu är jag alldeles slut, har precis varit ut med doggen och nu ska jag vila en stund på soffan....Gääääsp...  







Av agneta - 26 september 2008 10:12

På tio minuter frigör en orkan mer energi än all världens samlade kärnvapen.

Ovido - Quiz & Flashcards