Alla inlägg den 10 september 2008

Av agneta - 10 september 2008 14:46

Ja , nu har jag varit till  affären ...inte roligt men ett måste.Jag ville ha glass och ramlösa, det är bra för halsen . samtidigt så hämtade jag ut ett paket på affären. Här ser ni vad jag köpt....En grå långärmad T-sirt, en indigoblå T-shirt, en kofta och en rostbrun / brun sjal. Har köpt en nästan lika dan förrut fast röd....jag är jättenöjd med kläderna. De passade så bra...Neej...nu måste jag lägga mig en stund igen....


Av agneta - 10 september 2008 09:35

Som jag förstod så är jag sjukskriven från och med idag. Har ont ihalsen , feber och så himla ont i kroppen....Usch, jag gillar inte att vara sjuk.    nu gäller det att vila mycket och dricka honungsvatten....en gammal huskur som kommer från mamma, hennes mamma och hennes mamma och så vidare.....Det fungerar jättebra och lenar så i halsen om man har ont.

Tänkte faktiskt ta mig upp till affären och köpa mig lite lättglass, det är också bra för halsen. Jaa, detta är det jobbiga med att leva ensam att man måste ta sig ut själv om man behöver något. Och sedan måste ju hunden ut, suck....Det är bara att bita ihop.....Hoppas att ni alla mår bra och att ni slipper denna smitta.... virus. Tänk på vad Ruth sa i en kommentar..... att se till att ni ha ett bra virusskydd...hihi......  

kram på er















Av agneta - 10 september 2008 00:26

Jaha...Här sitter jag mitt i natten. kan inte sova , har så ont i kroppen. har inte kommit in här tidigare ikväll...vet inte va det har varit för fel på den här sidan??? Irriterande är det iallafall....Har mest legat i soffan och glott på tv......Jobbat lite med hemsidan har jag faktiskt också gjort...Har hedrat minnet av Olof Palme och Anna Lindh genom att göra två sidor. Idag har det varit ett minnesprogram om Anna Lindh på tv. Grät en skvätt förståss....Det är för hemskt att något sådant bara händer och på öppen gata dessutom.

Neej , mina vänner nu måste jag försöka sova. God natt med er.Dröm sött

  







Ovido - Quiz & Flashcards