Alla inlägg den 11 september 2008

Av agneta - 11 september 2008 16:23

Har såå ont i kroppen och i huvudet....Lite ont i halsen har jag också....Fy fn...vad tråkigt det är att vara sjuk....Eftersom jag inte har så  jättehög feber så blir jag otålig av att inte orka det jag vill. hade jag högre feber så skulle jag iallafall kunna sova mig igenom dagen.....usch....hoppas att det ger sig snart......


Nu är jag förvånad över att det fortfarande fungerar att komma in på bloggen.....hurra , vad glad jag blir.....Hoppas att det fungerar nu och att det bara var tillfälligt ur funktion.


Väntar på böcker ifrån pocketklubben, har skickat efter Några böcker av bl. Åke Edwardsson.....en av mina stora favoritförfattare....Har inget att läsa just nu och nu skulle jag verkligen behöva läsa. har två böcker som jag inte har läst...men de verkar inget bra...inte min stil om man säger så...Men jag ska ge en av dem en chans så får vi se......Jag kan ju ändra mig.

  







Av agneta - 11 september 2008 09:17

Tack Ruth för denna BloggAward.Vad roligt.


Här kommer reglerna, som är på engelska:

1. The winner can put the logo on her blog.

2. Link the person you received your award from.

3. Nominate at least 7 other blogs.

4. Put links of those blogs on yours.

5. Leave a message on the blogs of the girls you’ve no


Jag säger som Ruth , att jag inte kan välja ut några stycken. Jag tycker att ni mina vänner är precis lika bra. Så varsågoda att ta med er denna bloggAward och sätt den på er sida....


kram

Av agneta - 11 september 2008 08:44

Idag vill jag hedra Sveriges Utrikesminister , Anna Lindh. Idag är det 5 år sedan Du blev mördad.... Hela Sverige saknar Dig, Anna. Du fattas oss.....

                                    Anna Lindh 1957 - 2003


 

Jag vill finna Tro............

Ovido - Quiz & Flashcards