Direktlänk till inlägg 18 september 2008

Zingo

Av agneta - 18 september 2008 08:32

Idag är Zingo sååå dålig imagen. han hade bajat inne två gånger och kräkts flera gånger....Han kräktes några gånger ute också och bajsade jättelöst några gånger....Stackarn...Det är nog första gången han är så dålig i magen...Tror att det är de där fb grisöronen....Nu ska han inte få några mer sådana.....Och idag blir det diet...bara vatten....så får vi börja imorgon lite försiktigt  med kokt fisk och ris. Om han inte kräks och bajsar mer förstås.

Typiskt och jag som ska börja jobba idag klockan 13,00. men min granne är snäll och tar ut honom en sväng mot kvällen ..annars blir det för länge till jag kommer hem och jag får be henne att titta till honom idag lite oftare.


Min lilla älskling....Zingo. Nu ligger han här på sängen och ser olycklig ut.


 
 
lillis

lillis

18 september 2008 08:50

Stackars Zingo Hoppas allt blir bättre.
Önskar dig en bra dag på jobbet
Kramen

http://danslillis.bloggagratis.se

 
♥Fnuttisen♥

♥Fnuttisen♥

18 september 2008 10:42

Stackars Zingo! det är ett helsike när dom blir dåliga i magen.
Jag är inte heller en kaffepimplare men precis som du så tycker jag det är gott med en kopp på morgonen. Skulle inte dö om jag inte fick kaffe, så farligt är det inte. :-P
hoppas du får en bra dag på jobbet!
Kramizar Susanne

http://fnuttisen.bloggagratis.se

 
Birgitta

Birgitta

18 september 2008 13:50

Stackars Zingo...! Hoppas verkligen han mår bättre snart...
Kramiz

http://www.birgittasplace.com

 
Cina

Cina

18 september 2008 18:11

Usch då stackarn inte lätt o vara sjuk!
Fy för dessa äckliga grisöronen!!!

Hoppas han snart frisknar till.

Kramen

http://heavenladyn.bloggagratis.se

 
Gerty

Gerty

18 september 2008 20:58

När mina hundar är lösa i magen kokar jag grötris istället för vanligt ris jag tycker det funkar bättre så blandar jag i nötfärs eller keso det har funkat bra på minna

http://Prilyckans

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av agneta - 18 juli 2009 17:24

Nu ska jag prova en ny blogg ett tag. Känner att jag vill pröva något nytt. Har sett andra bloggare som gått över till  blogspot så jag blev nyfiken. jag måste prova jag med.....Välkomna att följa med till min nya Blogg . http://jacastas.blogspot.com...

Av agneta - 18 juli 2009 11:49

Jaha...4 veckor semester, vart tog de vägen??????.....Lördag , söndag kvar , börjar jobba på måndag igen.  Ska jobba 3 veckor på mitt gamla jobb, känns bra för det blir liksom ett litet avslut för mig då. Har varit ute på en cykeltur här på förmidda...

Av agneta - 17 juli 2009 17:20

Här kommer ännu ett boktips för lata dagar i solen. Kärleksbarnet, en berättelse om alkohol, bingo och brutna löften av Hillevi Wahl. Författaren och journalisten Hillevi Wahl växte upp med två missbrukande föräldrar. För att överleva bröt hon kontak...

Av agneta - 17 juli 2009 10:00

Idag är det sol och vackert väder och alldeles lagom varmt . Det ska bli ca 24 grader idag. Ska ta mig en cykeltur idag på förmiddagen , tänkte jag. Har nyss ätit frukost och läst VLT på min balkong....så häärligt. ...

Av agneta - 16 juli 2009 11:22

Vad skönt att ha bloggvänner som vet vad det vill säga att vara åskrädd. Jag känner mig inte så ensam nu när jag vet att vi är fler som lider av detta . Nu skiner solen här i Västerås och jag sitter på min balkong och skriver. Men jag ser mörka moln ...

Ovido - Quiz & Flashcards