Alla inlägg den 3 augusti 2008

Av agneta - 3 augusti 2008 08:27

Idag är det mulet men det är uppehåll just nu....Det behöver komma mer regn så jag hoppas att det snart kommer mer. Det är fortfarande varmt ute men det är skönare luft.


I helgen är det SM i fridrott här i Västerås och jag jobbar, buhu.... Det hade varit roligt att få se eliten live. Jaja, jag får se dem på tv istället. Ser fram emot OS nu i augusti. Men jag är fortfarande sååå ledsen över Christian Olsson som inte kommer med. Jag beundrar denna idrottskille och hade verkligen sett fram emot hans comeback....Får önska honom lycka till med framtiden , vad det nu månne bliva....


Nu ska jag lägga mig en stund och läsa , är såååå trött ... Vaknade tidigt 7,0 och tog en långpromenad med Zingo. Har nu fikat och känner att jag är alldeles slut. Börjar jobba 15,00 idag.


Ha en bra söndag.

Ovido - Quiz & Flashcards