Alla inlägg den 29 augusti 2008

Av agneta - 29 augusti 2008 21:11

Nu har jag tittat på säsongspremiären av Dobido, eller vad programmet heter. Tycker att det är lättsamt och bra. Alldeles lagom att titta på en fredagskväll. jag saknar bra underhållningsprogram på tv. Några exempel på bra program som gick på 80 och 90 - talet är Nöjesmassakern, Kryzz mm. Ett annat bra program var Här är ditt liv...det saknar jag faktiskt.

Här nedan ser ni ett litet klipp från Nöjesmassakern: hahaha...tycker att detta är jättekul....



Av agneta - 29 augusti 2008 13:26

Idag har jag varit och handlat lite för att fylla på frysen...(Den är ju ren nu ...hrm) det är ett evigt släpande på matkassar från affären. Det är vid dessa tillfällen man skulle ha en karl. nu har jag min dotter hemma och det är jättekul. Vi ska alldeles strax äta pizza. hemgjord...det finns ju pizza kit att köpa numera...jättebra. degen är färdig och tomatsåsen följer med, bara att smeta på..sedan kan man ha vad man vill på, vi ska ha köttfärs , lök och champinjoner och mycket ost.....vi använder mozzarella...Mmmmm.

Oj vad hungrig jag är nu.....nu är det nog färdigt....Vi hörs...


Ovido - Quiz & Flashcards