Alla inlägg den 24 augusti 2008

Av agneta - 24 augusti 2008 22:06

Har tittat på en film på 5an, den var dålig. ..Skulle vara dramatisk men blev mest patetisk....Ja,ja det var något att glo på iallafall. Tycker det är mest skit på tv numera. Har jobbat lite mer i psp och gjort lite nya Tags som jag har lagt ut på min hemsida. Nu har jag verkligen kommit igång....

Nu ska jag alldeles strax ut med min hund, det får bli en snabbis för det var inte länge sedan vi var på promenad. Får sova imorgon bitti, jag börjar inte jobba förens 14,00, skönt. Sov gott.....




Av agneta - 24 augusti 2008 15:59

Oj,oj,oj...vilken avslutning. Sååå himla storslaget. Kineserna de kan detta med uppvisning ska jag säga. Jaa, nu är det slut för denna gång. Vemodigt känns det minsann....Nu får vi vänta i 4 år tills nästa sommar-OS och då går det av stapeln i London......2010 går vinter OS i Vancouver........

  







Av agneta - 24 augusti 2008 13:40

Nu har jag plockat ner alla sommarkläder och tagit fram höstkläder och skor, boots och stövlar....jag tycker att det är höst nu.  Det är ju snart september Och jag har redan börjat med strumpor och så tidigt brukar inte det bli.  Älskar hösten med dess färger och den sköna luften......

Klockan 14, 00 så börjar Os-avslutningen fick jag veta av en som är väldigt insatt. Nu ska jag fika och titta på avslutningen......

  







Av agneta - 24 augusti 2008 11:13

Men , nu måste jag bara rekommendera en underbart bra film med Al Pacino, En kvinnas doft. Han storspelar i denna film. Al Pacino vann sin första "Bästa skådespelare"-Oscar för sitt briljanta porträtt av den blinde, pensionerade kaptenen Frank Slade som hyr en ung man för att assistera honom. Detta är en hjärtevärmande historia när de ger sig av på en liten semester som kommer att förändra livet för dem båda.

Ni måste bara se den. Filmen går på TV 3 ikväll 0,30. Jag vet att det är sent men försök att hålla er vakna. Ett tips , spela in den om ni inte orkar se den ikväll. jag ska se den .......igen.....


Av agneta - 24 augusti 2008 10:07



Solen skiner idag med och det verkar bli ytterligare en underbar sensommardag.  Har varit på min långpromenad med Zingo och solen värmde så skönt ..... Idag är det OS- avslutningen så det lär jag titta på, det brukar vara vackert. Jörgen Persson, bordtennisspelaren ska bära fanan. Han kom ju på 4.e plats. Bra jobbat.  Har jobbat lite i psp nu på morgonen, håller på med lite höstgåvor. Nu ska jag in i duschen....Vi hörs nog lite senare igen....

  







Ovido - Quiz & Flashcards