Alla inlägg den 11 augusti 2008

Av agneta - 11 augusti 2008 20:42

Jaha, detta var den här ledigheten det....Fyra dagar swisch.....Så var det dax igen att jobba ...imorgon tisdag... Idag har jag inte gjort mycket , suttit vid datorn nästan hela dagen och spelat spel mm. Tur att jag har hunden annars skulle jag väl inte kommit ut alls idag. Det är inget speciellt på tv.n så jag går nog och lägger mig tidigt och läser en bok. Nu ska jag gå ut på en liten promenad med Zingo.


Jag vet att många av er vill se hur jag blev i håret...Kanske sätter jag in ett foto imorgon, men bara kanske. Gillar inte att vara med på bild.

  







Av agneta - 11 augusti 2008 20:22

Agneta Bolme Börjefors avled idag efter en tids sjukdom. Ännu en  av våra stora tv-profiler har  avlidit av cancer. Hon är saknad av oss alla ...Vila i frid Agneta.


Ovido - Quiz & Flashcards