Alla inlägg den 23 augusti 2008

Av agneta - 23 augusti 2008 21:41

Idag har zingo och jag varit på tre långpromenader. De sista två var hans polare Shaggy med. De två har ju känt varandra sedan Zingo var valp så det är därför de går så bra ihop. Vi brukar släppa dem i en inhägnad här där jag bor och de får springa av sig lite. Jaa, det vill säga det är mest Zingo som studsar omkring ( full av energi som han är ) medans Shaggy tar det lugnt och luktar på sina blommor. Han tycker att Zingo är bara för dryg ibland....

Vilken underbar sensommardag det har varit här idag, har verkligen bara njutit.....

neej, nu ska jag slå av datorn och sätta mig vid tv.n en liten stund. Vet inte om det är något att se men annars så går jag och lägger mig och fortsätter på min spännande deckare.


Av agneta - 23 augusti 2008 12:50

Idag har vi strålande sol här i Västerås...... har varit ute på en lång promenad med Zingo, sååå underbart.....Fick min skinnjacka igår som jag skickade efter men den var för liten. Det visste jag redan innan den kom att jag tagit fel storlek,,,grrr,.... och då det var det försent att ändra   .... Vilken otroligt snabb leverans av Ellos....kanon...Har varit och skickat tillbaka den idag och hoppas på den nya storleken redan nästa vecka.

har jobbat med min sida lite idag med men nu ska jag äta. Min mat är färdig alldeles snart. Idag vankas det fläskfile`och stripes, hrm...lite fusk med de där stripsen men idag är det lördag och då tillåter jag mig att äta lite extra gott.

  







Ovido - Quiz & Flashcards