Alla inlägg den 19 augusti 2008

Av agneta - 19 augusti 2008 18:32

Idag har jag fortsatt min städning. Jag har tvättat , gjort rent badrummet och skurat golven. Sååå skönt. Jag har också plockat undan det mesta på min uteplats. har ett bord och några stolar kvar ifall....... Någon blomkruka har jag kvar också. Gräset är klippt och jag har sopat av altanen. Det är snart dax för fönstertvätt och till att sätta upp höstgardiner mm.  Ska vänta nån vecka till. 


Nu har jag skickat efter ett par bruna boots , svarta boots , en röd halsduk och en svart skinnjacka. Ser fram emot leveransen.....  Nu står det inte på så är det höstkläder som gäller.


Av agneta - 19 augusti 2008 16:33

Jaaaaa.....Wissman vidare till final. han gjorde ett jättebra lopp. Bra jobbat. Hoppas att han kan bita ihop nu så att han kan ta en medalj, det vore roligt. Och det är han verkligen värd. men som sagt , det går troll i det svenska laget.hrm

  







Av agneta - 19 augusti 2008 15:04

Neeej......inte nu igen....Det blev inte ens medalj till Stefan Holm. Detta var inget roligt OS alls. Usch nej. Men det är bara att försöka glömma detta mästerskap och se framåt. Stackar stefan, han var värd en medalj , det var han.  


Nu ska jag titta på Wissman.

 


Vi hörs och syns snart igen










Av agneta - 19 augusti 2008 09:56

Idag håller vi tummarna för Stefan Holm i höjdhopp.  Höjdhoppet börjar klockan 13,10 idag. Usch det blir spännade värre...... Hoppas verkligen att han ror hem sitt  andra OS-guld idag. Vore himla kul då Sverige inte gjort så bra ifrån sig  i detta OS. Vore också roligt om Holm blir den förste att vinna två OS guld efter varann..... Jaa, med Sveriges oflyt så törs jag nästan inte hoppas. Men nu håller vi tummar och tår för en svensk medalj.


 Carolina Klüft slog till med 6,70 i sitt första hopp i längdhoppskvalet och tog sig till fredagens OS-final. Puust...Kul då får vi en till att hålla våra tummar för.

Ovido - Quiz & Flashcards