Alla inlägg den 10 augusti 2008

Av agneta - 10 augusti 2008 21:31

Ikväll spöregnar det i Västerås- har nyss varit ute med Zingo, häärligt....Knäpp?? Jag??........ Har regnställ och gummistövlar, då är det skönt att gå i regnet. Nu ska jag se om det är något på televisionen.


regnkramar.... 


Glömde....jag har färgat och klippt håret. Blev jättebra.....  Och jag har trimmat min hund lite grann....  














Av agneta - 10 augusti 2008 13:42

  Sveriges första OS-medalj

Sverige har tagit sin första medalj i Peking-OS. Det blev lite oväntat Emma Johansson som knep ett silver i cyklingens linjelopp.

Susanne Ljungskog var Sveriges stora medaljhopp i dagens linjelopp. Istället blev det 24-årige Emma Johansson från Sollefteå som efter det 126 kilometer långa loppet tog Sveriges första medalj i detta OS, en silverpeng.
tätt efter segrande Nicole Cooke. Hurra hurra hurra!!!!!!1








Av agneta - 10 augusti 2008 09:16

Solen skiner idag med här i Västerås. Igår sken den på förmiddan för att sedan gå över till regn och lite åska. Vi får väl se hur det blir idag. Mulet får det vara för min del då det känns bättre att titta på tävlingarna i OS då.  Blir det fint så måste man ju bara ut. Idag skulle jag behöva klippa min hund , vi får se om det blir av........

Ovido - Quiz & Flashcards