Alla inlägg den 31 augusti 2008

Av agneta - 31 augusti 2008 12:05

jaha, nu har min dotter åkt tillbaka till Göteborg igen...Snyft.....Alltid så jobbigt när hon åker....det blir så tyst och ensamt precis efter. Suck....

jag tycker inte jag hunnit umgås så mycket som jag skulle velat..har ju jobbat och de har ju varit runt hos sina vänner på kvällarna. ...men jag är så glad att de varit här några dagar.


Håller just nu på att kasta i mig lite mat, ska ut med zingo alldeles strax, börjar jobba 14,15 idag , slutar 21,15. hade skickat efter ett par svarta jeans , hämtade dem idag och provade dem. de satt skitsnyggt men var för trånga i midjan så magarna välde ut , snyggt va?   Detta var storlek 38, nu ska jag byta till storlek 40...... Ja, ja det där med magen det kan jag inte göra så mycket åt men de satt lite för mycket åt i midjan.Skickar tillbaka dem imorgon....  







Ovido - Quiz & Flashcards