Alla inlägg den 25 augusti 2008

Av agneta - 25 augusti 2008 11:04

Nu skiner solen igen ....skönt.    Jag känner mig mycket piggare då. Idag börjar jag jobba 14,00 och slutar 21,00. Har jobbat lite i Psp nu på förmiddagen och gjort några tags som jag lagt ut på min hemsida för beskådan. Neej, nu ska jag hoppa in i duschen och sedan måste jag laga mat. Det är inget roligt att laga mat till sig själv men man måste ju äta.....

Ha en bra dag.....










Av agneta - 25 augusti 2008 09:26

God morgon alla bloggvänner. Idag har vi mulet här i Västerås och det känns att hösten är på gång för det sitter inte ivägen med en tröja.

Har nyligen ringt till jobbet och ordnat med en ledig helg i september. Då gör jag så att jag jobbar två helger i rad och ledig två....blir så bra så. Ska resa till Göteborg i september och hälsa på min dotter. Ska bli kul att se hur hon har det. Föresten så kommer nog min dotter hem på torsdag och stannar över helgen .Ser jag fram emot.......  







Ovido - Quiz & Flashcards