Alla inlägg den 27 augusti 2008

Av agneta - 27 augusti 2008 18:24

Hej på er !

Jag har nu sökt tre lägenheter men nu börjar jag bli tveksam till att flytta. Jag trivs ju med min uteplats. ... Och sedan tror jag ju att rötägg finns det lite överallt i bostadsområdena. ja, ja vi får se hur jag gör. Jag mår fortfarande dåligt efter allt som hänt, har svårt att prata om det .....Känslorna kommer och går....Igår kväll så ringde jag på hos min granne och hon följde med mig ut med Zingo. Jag vågar inte gå själv längre och jag tar en annan väg nu för jag orkar inte se eller höra något mer....Är livrädd för det.


Idag har jag jobbat lång dag 7,15 till 15,30 och är jättetrött.... Ska sätta mig, lägga mig vid tv.n nu och slötitta....imorgon ska jag tvätta fönster och byta gardiner har jag tänkt. Idag har jag hämtat ut mina stövlar, påslakan , pyjamas och gardiner som jag skickat efter. Ska visa er i morgon, orkar inte idag. Ha en bra kväll nu och sköt om er ....










Ovido - Quiz & Flashcards