Alla inlägg den 22 augusti 2008

Av agneta - 22 augusti 2008 22:47

Nu är klockan 22,48 och jag har jobbat flitigt vid datorn. Har verkligen kommit igång nu med min hemsida. Och kul tycker jag det är igen, jag är så glad för det.....Tappade lusten ett tag efter att jag slutade röka för nästan två år sedan. Dels så kopplade jag ihop data och rökning. Jag rökte som en tok när jag jobbade vid datorn...Sedan blev det för mycket med tre hemsidor, det blev inte kul längre utan det blev mer som ett tvång. Men som sagt nu har jag hittat tillbaka till lusten och skapandet.....Vi får hoppas att den håller i sig nu.....Nu ska jag lägga mig och läsa......sedan sooova.....



Av agneta - 22 augusti 2008 15:59

Jaha...nu är jag ledig i helgen.....Härligt... Idag har solen skinit här blandat med regnskurar som vanligt. Åskmolnen tornade upp sig på himlen och det har varit jättekvavt. Men som tur var så drog molnen bort och det blev ingen åska. Men här sitter jag och gnäller om lite åskväder, kolla här på denna vieo. detta kan man kalla för oväder.....Tornadons förödande framfart. Usch....

Av agneta - 22 augusti 2008 05:01

Klockan är 5,00 och jag har varit uppe sedan 4,00 , grrr..... vaknade 03,30 och låg bara och snurrade. Blev arg och gick upp istället. Har nu fikat och läst tidningen. Ska alldeles strax ut med Zingo.  Börjar jobba 7,00 idag och det är tur att jag slutar tidigt 13,00. jag får lägga mig en stund på eftermiddagen.....Har ledig helg och det ska bli sååååå skönt.


Ovido - Quiz & Flashcards