Alla inlägg den 21 augusti 2008

Bye

Av agneta - 21 augusti 2008 13:13

Har börjat med min hemsida och jösses vad jobb det är med den.  men det är tur att det är kul att hålla på annars skulle man inte stå ut. Neej, nu måste jag ta mig till affären mellan regnskurarna. Trodde det skulle bli åska för det var alldeles svart på himlen alldeles nyss. men det blåste bort, hoppas jag....Sedan måste jag ut på en promenad med Zingo innan jag cyklar till jobbet.


Det var någon som undrade hur det går med vikten och det går bara bra. Vägde 68 kg senast jag vägde mig. Väger mig inte så ofta utan tar det lugnt, äter rätt och rör på mig. Ibland fuskar jag men inte ofta. Vill gå ner till 60 kg minst.

Nej, nu måte jag kila,  ha en bra dag



Av agneta - 21 augusti 2008 13:09

Har nyss lyssnat på Paul Potts på cd.n och denna ljuva stämma vill jag nu dela med mig av.  Här sjunger han Caruso. Gud vilken röst han har och vad vackert det är.  Lyssna och njut......

Av agneta - 21 augusti 2008 10:02

Godmorgon !

Idag har vi mulet med regnskurar här i Västerås. Får hoppas att vi slipper åska iallafall, men det finns hotfulla moln ibland. Idag ska jag jobba kväll och börjar 15,00 jobbar till 21,00 så jag slutar tidigt och slipper rapportera. Jobbar imorgon också 7,00 till 13,00  sedan ska jag vara ledig i helgen. 


Jag är så trött idag med, det är jobbigt detta. Men jag tror att jag känner av detta väder också. jaja, jag längtar till julen och allra först till 1,a Advent. Jag bara ääälskar Juletider. Tänk att få julpynta hemma det är väl så himla mysigt i vintermörkret. Så härligt att få sätta på Carolas och andras  Julskivor .  Jag älskar ju vintern också om det är mycket snö och kallt. Hrm...Förlåt mig för dessa rader....Sommaren är ju inte slut riktigt än.

Nu ska jag duscha och cykla till affären sedan måste jag laga mat. Vi hörs senare.


Ovido - Quiz & Flashcards