Direktlänk till inlägg 28 augusti 2008

torsdag

Av agneta - 28 augusti 2008 16:50

Nu äntligen är jag färdig med min städning. Började klockan 9,00 i morse efter att jag varit ute med Zingo. Nu är klockan 16.55 Just nu håller jag på med att frosta av frysen....välbehövligt ska jag säga. Häromdagen upptäckte jag att frysdörren har stått öppen någon , några dagar vet inte hur länge....Högst två dygn iallafall...För jag kommer ihåg att jag hämtat ut bröd...Hrmmm...  Snacka om borta i huvudet. Och jag kan ju säga er att i början så kunde jag skratta åt detta men nu tycker jag det är så lagom kul. Min förvirring blir bara värre och värre verkar det som....Börjar nästan bli orolig för mig själv.....Fniss....Iallafall så var frysen full med is efter denna malör men som tur vad så hade inget tinat upp....


Idag har jag tvättat fönster och satt upp mina höstgardiner , dukar och lampor. Har även bytt duschdraperi och handukar och matta i badrummet..Nu har jag så fint så. Har även tvättat och dammsugit samt dammat. Puust.....  Guud vad duktig jag har varit.....Gäääsp...


Här nedanför kan ni se mina fina höstgardiner i sovrummet (nya) och mina nya mcboots.....


Kram


















 

 
 
stort och smått

stort och smått

28 augusti 2008 17:18

Vad duktig du har varit! *Imponerad*
Själv har jag haft en slappadag... Har inte känt mig på topp. Men det brukar vända.
Snygga gardiner du har!

http://agneta.bloggagratis.se

 
Lena

Lena

28 augusti 2008 17:24

Åh vilken flit, sköt att städa ordentligt och med rena fönster och gardiner, de var jättesnygga gardinerna och bootsen var helt outstanding, så tuffa och sköna ser de också ut, tror att jag med mina känsliga fötter skulle kunna gå i dem, berätta gärna var du köpt dem!

http://lenabirgitta.bloggagratis.se

 
Birgitta

Birgitta

28 augusti 2008 18:26

Guuu...så duktig du har varit idag Agge!
Wow!Jättesnygga gardiner och boots!
Kramen

http://birgittas.bloggagratis.se

 
Gerty

Gerty

28 augusti 2008 18:51

Så duktig du varit snygga gardiner

http://Prilyckans

 
Ingen bild

agge

28 augusti 2008 18:58

Lena , jag har skickat efter bootsen på Ellos.

 
Ruth

Ruth

28 augusti 2008 22:29

Vad har du fått all din energi i från ? jisses vad du har jobbat, redig tös. Härliga gardiner och supersnygga boots, blir sköna att sätta på sig snart. En hel lyckat dag för dig "bortsett från frysen :( nu sover du skönt i natt.

http://bernamis.bloggagratis.se

 
Helene

Helene

29 augusti 2008 06:56

Hej flitiga myran...jag skulle behöva ha lite av din energi.
Det blev sååå fint och bootsen är skit tuffa.
Kramen.......

http://helenes.bloggagratis.se

 
Anette

Anette

29 augusti 2008 07:20

Så himla flitig du ha varit får dåligt samvete:)

Ha en skön helg.
Kram

http://teamlucas.bloggagratis.se/#914528

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av agneta - 18 juli 2009 17:24

Nu ska jag prova en ny blogg ett tag. Känner att jag vill pröva något nytt. Har sett andra bloggare som gått över till  blogspot så jag blev nyfiken. jag måste prova jag med.....Välkomna att följa med till min nya Blogg . http://jacastas.blogspot.com...

Av agneta - 18 juli 2009 11:49

Jaha...4 veckor semester, vart tog de vägen??????.....Lördag , söndag kvar , börjar jobba på måndag igen.  Ska jobba 3 veckor på mitt gamla jobb, känns bra för det blir liksom ett litet avslut för mig då. Har varit ute på en cykeltur här på förmidda...

Av agneta - 17 juli 2009 17:20

Här kommer ännu ett boktips för lata dagar i solen. Kärleksbarnet, en berättelse om alkohol, bingo och brutna löften av Hillevi Wahl. Författaren och journalisten Hillevi Wahl växte upp med två missbrukande föräldrar. För att överleva bröt hon kontak...

Av agneta - 17 juli 2009 10:00

Idag är det sol och vackert väder och alldeles lagom varmt . Det ska bli ca 24 grader idag. Ska ta mig en cykeltur idag på förmiddagen , tänkte jag. Har nyss ätit frukost och läst VLT på min balkong....så häärligt. ...

Av agneta - 16 juli 2009 11:22

Vad skönt att ha bloggvänner som vet vad det vill säga att vara åskrädd. Jag känner mig inte så ensam nu när jag vet att vi är fler som lider av detta . Nu skiner solen här i Västerås och jag sitter på min balkong och skriver. Men jag ser mörka moln ...

Ovido - Quiz & Flashcards